Fonds Vrienden van de

Stichting Mariahoeve

Om de concerten op het door de Stichting Mariahoeve aangehouden hoge niveau te kunnen bekostigen is meer geld nodig dan we uit de entreegelden ontvangen. Daarom is besloten het Fonds Vrienden van de Stichting Mariahoeve op te richten. We hopen daarmee een extra fonds te krijgen om de concerten op dit niveau te kunnen blijven organiseren.

Hoe wordt U VRIEND(IN)?

U kunt VRIEND(IN) worden voor elk willekeurig bedrag!

Is uw bijdrage € 50,- of meer dan krijgt U eenmalig TWEE kaarten voor een concert naar keuze voor de prijs van één.

Bovendien krijgt U, als Uw bijdrage € 50,- of meer is, voor alle concerten een gereserveerde plaats.Voor het concert naar keuze krijgt U dan twee gereserveerde plaatsen.

N.B. het reserveren van de gratis gast MOET per e-mail: [email protected] U reserveert voor Uzelf via de website en voor Uw gast stuurt U dus een mail.

Uw bijdrage kunt U overmaken op:

NL32RABO0322735939 t.n.v. Stichting Mariahoeve ovv Vriend(in) 2021/2020

N.B. het seizoen loopt van 1 september t/m 31 mei daaropvolgend.

Omdat het seizoen 20/21 door de Coronabeperkingen weinig mogelijk heeft gemaakt hebben we voor dat seizoen geen bijdrage gevraagd. De extra's (gereserveerde plaats en gratis kaart) vervallen dan ook in seizoen 20/21.

We verwachten dat we voor seizoen 21/22 weer mooie concerten kunnen organiseren en hopen dan ook weer op een bijdrage van vrienden/vriendinnen die dan ook weer van de extra's mogen genieten.

Door dit fonds zijn zowel de erfconcerten in augustus 2020 als het concert van Lucie Horsch op 4 oktober 2020 mede mogelijk gemaakt!